Največ, kar lahko v današnjem času damo otrokom, je pozitivna gibalna izkušnja.
“V predšolskem obdobju se v človeških možganih razvije več kot 70 % povezav med možganskimi celicami, ki jih imenujemo sinapse. Število sinaps je povezano z ravnijo miselnih zmožnosti, zato je smiselno in koristno spodbujati razvoj sinaps v predšolskem obdobju oz. takrat, ko se poleg že obstoječih sinaps delajo nove. Možgani so organ, ki je zmožen vseživljenjskega prilagajanja, vendar se ravno v otroštvu oblikujejo temelji za nadaljnje učenje oz. uresničevanje bioloških potencialov. Zato je koristno, da otroka spodbujamo v procesu razvoja sinaps z igralnimi dejavnostmi, ki jih otrok spontano izvaja (vrtenje okoli lastne osi, skakanje na mestu, preskakovanje, plazenje…). Število sinaps je odločilno za hitrost procesiranja informacij, zato se proces pomnenja ustvarja z aktivnostjo določenih sistemov možganske skorje in struktur pod njo, ki so med seboj močno prepletene, povezujejo pa jih sinapse. Za potrebe mišljenja se tako v možganih, zaradi otrokove celostne aktivnosti, oblikuje ogromno število sinaps, ki sodelujejo v procesu mišljenja in pomnjenja (Juriševič in sod., 2010).”
Da bi se otroci pri telesni dejavnosti več naučili, mora biti zabavna. Še posebno je pri otrocih v procesu gibalnega učenja pomembna prosta igra. V Judo klubu Gorica se trudimo otrokom predstaviti osnovne gibalne elemente, ki jih preizkušajo skozi domišljeno pripravljene načine.
Izvedbo programa delno sofinancira Fundacija za šport